№ з/п | Етапи, зміст роботи | Термін проведення | Очікувані результати | Відповідальні |
І. Організаційно-підготовчий етап (січень - березень 2017року) |
1 | Опрацювання науково- методичної, психолого- педагогічної літератури з проблеми дослідження | Січень 2017 року | Обґрунтування вихідних положень науково- методичних основ проблеми дослідження | Наукові співкерівники, наукові консультанти, члени творчої групи, директор експериментального навчального закладу |
2 | Вивчення готовності педагогічних працівників та керівників навчальних закладів до проведення дослідно- експериментальної роботи з проблеми дослідження | Січень- лютий 2017 року | Діагностичні матеріали; створення творчих груп педагогів для здійснення експеримента льної роботи | Практичний психолог, педагогічні колективи, наукові співкерівники, наукові консультанти, директор експериментального навчального закладу |
3 | Визначення основних характеристик, напрямів, перспектив діяльності навчально-виховних об’єднань | Березень 2017 року | Тематичне консультування педагогічних працівників | Наукові співкерівники, наукові консультанти, директор експериментального навчального закладу |
4 | Інформування батьків учнів навчальних закладів про проведення дослідно- експериментальної роботи регіонального рівня | Січень - березень 2017 року | Просвітницька робота | Директор експериментального навчального закладу |
II. Концептуально-діагностичний етап (квітень - серпень 2017року) |
1 | Проведення консультування й навчання педагогічних працівників опорних навчальних закладів щодо завдань і очікуваних результатів дослідно- експериментальної роботи регіонального рівня | Квітень 2017 року | Тематичне консультування педагогічних працівників | Наукові співкерівники, наукові консультанти, директор опорного навчального закладу |
2 | Розробка програми моніторингового супроводу дослідно- експериментальної роботи. | Квітень 2017 року | Програма моніторингу, критеріїв, показників, інструментарію відстеження результатів дослідно- експерименталь ної роботи | Наукові співкерівники, наукові консультанти, директор опорного навчального закладу |
3 | Організація консультативної роботи з батьками | Травень 2017 року | Тематичне консультування батьків щодо ходу доелідно- експерименталь ної роботи та їх участі в ній | Директор опорного навчального закладу, практичний психолог |
4 | Проведення науково- практичного семінару «Інноваційний аспект управлінської діяльності в навчально- виховному об’єднанні» | Травень 2017 року | Алгоритм управлінської діяльності у межах опорного навчального закладу | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь- ної роботи |
5 | Вивчення рівня навчальних досягнень учнів опорних закладів | Травень - червень 2017 року | Проведення контрольних зрізів та аналіз їх результатів | Наукові співкерівники, наукові консультанти, директор опорного навчального закладу |
6 | Організація співпраці з громадами, місцевими органами самоврядування | Червень 2017 року | Формування позитивного іміджу навчальних закладів | Директор опорного навчального закладу |
7 | Розробка концепції розвитку опорних навчальних закладів | Червень - серпень 2017 року | Концепція розвитку опорних навчальних закладів | Наукові співкерівники, наукові консультанти, керівники дослідно- експерименталь ної роботи |
III. Формувальний етап (вересень 2017 року - серпень 2018 року) |
1 | Впровадження інноваційних освітніх технологій у навчально- виховний процес | Постійно | Підвищення якості освітніх послуг | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи |
2 | Розробка та апробація моделі опорного навчального закладу в контексті оптимізації мережі навчальних закладів та створення навчально-виховних об’єднань | Вересень 2017 року - травень 2018 року | Модель опорного навчального закладу | Наукові співкерівники, керівники дослідно-експерименталь ної роботи, члени творчої групи |
3 | Запровадження спецкурсів в окремих класах опорних навчальних закладів | Вересень 2017 року | Програми спецкурсів | Директор опорного навчального закладу |
4 | Підготовка і проведення науково- методичного семінару для керівників навчально-виховних об’єднань з теми «Формування єдиного освітнього простору опорного навчального закладу» | Жовтень 2017 року | Підвищення рівня професійної компетентності керівників опорних навчальних закладів | Наукові співкерівники, наукові консультанти, керівники дослідно- експерименталь- ної роботи |
5 | Розробка статутів, положень навчально-виховних об’єднань, опорних навчальних закладів | Листопад - грудень 2017 року | Статут опорного навчального закладу та положення про його структурні підрозділи | Наукові співкерівники, наукові консультанти, керівники дослідно- експерименталь ної роботи |
6 | Здійснення аналізу результатів дослідно- експериментальної роботи та внесення необхідних коректив | Січень 2018 року | Обробка отриманих статистичних даних та корекція планів роботи | Керівники дослідно- експерименталь ної роботи |
IV. Узагальнювальний етап (вересень 2018 року - вересень 2019року) |
1 | Кількісний та якісний аналіз результатів дослідно- експериментальної роботи | Вересень 2018 року | Підведення підсумків дослідно-експерименталь ної роботи: статистична обробка даних, корекція інформативного науково- методичного супроводу експерименту | Наукові співкерівники, наукові консультанти, керівники дослідно- експерименталь ної робот |
2 | Здійснення порівняльної характеристики стану навчально- виховного процесу протягом дослідно- експериментальної роботи | Жовтень 2018 року | Узагальнення наявних результатів дослідно- експерименталь ної роботи | Керівники дослідно- експерименталь- ної роботи |
3 | Визначення співвідношення результатів експерименту 3 визначеною метою та поставленими завданнями | Листопад 2018 року | Узагальнення наявних результатів дослідно- експерименталь ної роботи | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи, директор НВО |
4 | Підведення підсумків експерименту, звернення до гіпотези, формулювання висновку | Листопад - грудень 2018 року | Узагальнення результатів дослідно- експерименталь ної роботи | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь- ної роботи, директор НВО |
5 | Аналіз результатів моніторингу рівня навчальних досігнень | Січень - березень 2019 року | Звіт про результати моніторингу | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь- ної роботи, директор НВО |
6 | Оформлення результатів дослідно- екпериментальної роботи за темою дослідження | Квітень 2019 року | Підсумковий науковий звіт дослідно- експериментальної роботи | Наукові співкерівники, керівники дослідно-експерименталь- ної роботи, директор НВО |
7 | Висвітлення результатів експерименту в педагогічній пресі, фахових педагогічних виданнях та засобах масової інформації | Травень 2019 року | Методичні матеріали, публікації | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи, директор НВО |
8 | Ознайомлення педагогічних працівників з результатами дослідно- експериментальної роботи під час обласних науково- практичних семінарів, круглих столів, курсів підвищення кваліфікації | Травень - серпень 2019 року | Просвітницька діяльність | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи |
9 | Проведення підсумкових районних науково- практичних конференцій за темою «Шляхи підвищення якості освітніх послуг» | Вересень 2019 року | Створення умов для надання якісних освітніх послуг | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи, директор НВО |
V. Корегувальний (жовтень 2019року - грудень 2019року) |
1 | Внесення коректив, доповнень до прогнозованих результатів дослідно- експериментальної роботи | Жовтень 2019 року | Аналіз результатів дослідно- експерименталь ної роботи | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи, директор НВО |
2 | Коригування матеріалів дослідно- експериментальної роботи | Листопад - грудень 2019 року | Підсумковий науковий звіт дослідно-експерименталь роботи | Наукові співкерівники, керівники дослідно- експерименталь ної роботи, директор НВО |
Коментарi